6 mrt 2013

mijn decoratie

zo, onze muur in de keuken is af. omdat we vorig jaar een huis hadden gekocht en alles moesten verbouwen, is vooral de decoratie van de muren achter gebleven. er hing wel een schilderijtje maar op zo'n grote muur viel het schilderijtje in het niets. en ja wat doe je dan aan de muur. we hebben een boerse keuken dus wilde ik het niet te modern.
en ik wilde zo min mogelijk uit geven en er toch wat leuks van maken. mijn schoonouders hadden nog mooie schuttingplanken staan, en dat bracht mij op het idee om dat als planken voor aan de muur te maken. dus dat hebben we ook gedaan. ze zijn op maat gezaagd. we hoefden alleen maar de bevestigingen aan te schaften. de decoratie voor op de planken te zetten hadden we nog.

ook de slang van de afzuigkap die naar buiten toe leid moest nog weggewerkt worden. en zijn we op het idee gekomen om er verlichting in te maken. daarvoor hebben we kerstverlichting gebruikt. en hier het resultaat.

4 opmerkingen: