20 mrt 2013

mijn tweede blog

ik ben begonnen met mijn tweede blog over honden vakanties. omdat we zelf 2 honden hebben die meegaan op vakantie en we altijd zoeken naar hondvriendelijke huisjes, hebben we al veel vakantieadresjes gevonden.
daarom leek me het leuk om met andere mensen te delen. en ik moet zeggen dat er best veel hondvriendelijke huisjes zijn. om ook nog een huisje te vinden met een omheinde tuin is vaak wel iets moeilijker. die komen allemaal op mijn nieuwe blog te staan.

onze eigen honden blijven helaas niet alleen netjes in een tuin. en een afgesloten tuin is daarom erg prettig. je kan dan heerlijk de tuindeuren open laten staan en je geen zorgen hoeven maken dat de honden er vandoor zijn en lekker gaan buurten.

wij hebben 2 leuke dames van zeven en acht jaar genaamd Laja en Amber. Laja is een kruising tussen een flatcoated retriever en Amber is een friese stabij. beiden komen ze van een boerderij. het zijn heerlijke knuffelkonten en willen het liefst overal bij zijn. ze gaan ook eigenlijk overal mee heen als het kan. dagelijks lopen we gemiddeld twee uurtjes en in de ochtend lopen we met een roedeltje. erg gelzellig. wij vrouwen lopen lekker te kleppen met elkaar en de honden lopen lekker los om ons heen te scharrelen en te spelen.

het adres van mijn nieuwe blog is http://hondopvakantie.blogspot.nl 
ook heb ik een website over Laja en Amber. www.lambaja.nl

Laja
Amber





Geen opmerkingen:

Een reactie posten